Marketing Medyczny


Przemyślana strategia i taktyka działania gwarantem zwycięstwa na polu rynkowym

Konsulting / Doradztwo biznesowe


Racjonalne rozwiązania dla firm medycznych


Pozyskujemy lekarzy specjalistów

TWORZENIE I ROZWÓJ POZ, AOS, ŚWIADCZEŃ WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH



Rozwijamy wybrane zakresy usług medycznych. Przygotowujemy i wdrażamy strategie rozwoju poszczególnych świadczeń zdrowotnych, zgodnie z potrzebami Państwa placówki.
Analizujemy aktualną ofertę podmiotu leczniczego, usługi realizowane przez konkurencyjne zakłady opieki zdrowotnej, preferencje pacjentów i zapotrzebowanie rynku. Na tej podstawie rekomendujemy wprowadzenie do oferty nowych usług lub poszerzenie dotychczasowych.  

Oferujemy realizację koncepcji prorozwojowych m. in. w zakresach:

Podstawowa Opieka Zdrowotna

  • pozyskanie lekarzy (specjalistów medycyny rodzinnej, internistów, pediatrów)
  • pozyskanie pacjentów
  • wsparcie w procesie organizacyjnym
  • tworzenie partnerstwa w działaniach międzysektorowych

Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna

  • badania rynku
  • rekomendacje utworzenia wybranych poradni specjalistycznych
  • kampanie promocyjne poszczególnych usług
  • pozyskanie pacjentów (w zakresie komercyjnym i refundowanym)
  • pozyskanie kadry medycznej
  • pomoc w trakcie kontraktowania świadczeń

Chirurgia krótkoterminowa

  • analiza rynku
  • dobór oferty zabiegowej
  • pozyskanie aparatury i sprzętu medycznego na preferencyjnych warunkach
  • pozyskanie kadry medycznej
  • pozyskanie pacjentów (rynek lokalny, ogólnopolski i turystyka medyczna)
  • pozyskanie kapitału na wyposażenie bloku operacyjnego
  • pomoc w trakcie kontraktowania świadczeń z NFZ
  • zarządzanie strategiczne i organizacyjne
  • popularyzacja zabiegów wykonywanych w trybie jednodniowym
  • zwiększenie dochodowości podmiotu leczniczego
  • wyprzedzenie konkurencji
  • wzrost prestiżu placówki i rozpoznawalności marki

Systemowa opieka onkologiczna

  • utworzenie i rozwój Poradni Onkologicznej, Oddziału Chemioterapii w trybie ambulatoryjnym i jednodniowym, onkologii zabiegowej w systemie procedur jednodniowych, hospicjum domowego
  • pozyskanie do współpracy lekarzy onkologów
  • pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania
  • zawarcie umowy o tzw. gotowości ze szpitalem dysponującym Oddziałem Onkologicznym lub Chemioterapeutycznym (jest to warunek uzyskania kontraktu z NFZ w zakresie chemioterapii)
  • organizacja apteki wewnątrzszpitalnej dla potrzeb Oddziału Chemioterapii
  • wparcie pozostałych działań formalno – organizacyjnych
  • organizacja i koordynacja działań popularyzacyjnych

Pracowania diagnostyki obrazowej

  • utworzenie pracowni USG, RTG, Tomografii Komputerowej, Rezonansu Magnetycznego, Mammografii
  • rekomendacje metod obrazowania dostosowanych do potrzeb i możliwości placówki
  • pozyskanie kadry medycznej
  • pozyskane pacjentów
  • pozyskanie aparatury medycznej na preferencyjnych warunkach
  • pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania
  • dominacja placówki w zakresie badań obrazowych w regionie

Zakład Opiekuńczo – Leczniczy

  • doradztwo w zakresie wymagań formalnych, technicznych i organizacyjnych
  • pozyskanie pacjentów
  • pozyskanie personelu o odpowiednich kwalifikacjach i predyspozycjach
  • działania informacyjne
  • budowanie empatycznego wizerunku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego

Rehabilitacja

  • badania rynku
  • przygotowanie oferty zabiegów rehabilitacyjnych
  • pozyskanie sprzętu rehabilitacyjnego na preferencyjnych warunkach
  • wsparcie organizacyjne
  • pozyskanie pacjentów
  • działania promocyjne

Profilaktyka zdrowia

  • organizacja ogólnopromocyjnych oraz tematycznych eventów medycznych promujących placówkę
  • przygotowanie i koordynacja akcji badań profilaktycznych
  • opracowanie i wdrożenie programów popularyzujących zdrowy styl życia dla osób indywidualnych i firm
  • pozyskanie klientów
  • realizacja kampanii reklamowo – promocyjnych
  • budowanie tożsamości marki

Implantologia stomatologiczna

  • utworzenie działu implantologii
  • pozyskanie aparatury i sprzętu stomatologicznego na preferencyjnych warunkach
  • pozyskanie lekarzy stomatologów posiadających certyfikat z implantologii
  • pozyskanie pacjentów
  • pozyskanie środków pieniężnych na zakup aparatury i wyposażenie gabinetów
  • negocjacje z firmami oferującymi systemy implantologiczne
  • przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej


Pozostałe, uzależnione od Państwa indywidualnych preferencji, potrzeb i możliwości rozwojowych placówki.